Kodeerimine ehk kohandamine

Kodeerimine on üks sõiduki tarkvara mõjutamise meetodeid. Enamik auto elektroonilisi juhtmooduleid sisaldab endas niiöelda kodeeringut, ehk andmeid selle kohta, kuidas konkreetne juhtmoodul peaks konkreetse auto küljes oma tööd tegema. Juhtmoodulid on tihtipeale universaalsed ja nii kasutatakse tihtipeale sama kere juhtmoodulil nii universaal- kui ka sedaankerega mudelil. Kodeeringuga on muudetud sellisel juhul näiteks tagaluugi avamine, laevalgustuse toimimine tagaluugi avamisel jne. Seda kodeeringu infot on aga võimalik manipuleerida ja läbi selle muuta auto funktsionaalsust – kohandada meelepärasemaks.

Võimalik on muuta näiteks päevasõidutulede lülitumise tundlikkust ning seda, milliseid tulesid päevasõidutuledena kasutatakse või aega, mis on vajalik uste lukustamise nupu all hoidmiseks peeglite automaatsel kokkuklappimisel. Üks soovitud muudatusi on ka näiteks elektrilise pakiruumi luugi sulgemise võimalus salongis olevast nupust. Loomulikult ei saa sellest põgusast näidete nimekirjast välja jätta ka muudatust, mis on igal mugavust hindaval ja autost hoolival autoomanikul must have – hooldusintervallide optimeerimine.